Hej på er, nu är det lördag!!!

LÖRDAG. Det är en av dem bästa veckodagarna jag vet!
Idag har jag varit på en konsert på Blå forell, när min kusin uppträdde med sin trumpet, han är med i en orkester.
Syrran och pappa följde också med dit, och orkestern var jättebra. Dem har däremot inte kommit på något bra namn ännu, men det kommer framöver. Undra vad det blir... ;D
Idag vaknade jag där runt åtta, men jag ville sova längre, men det gick inte, så jag klev upp ur sängen och klädde på mig... Sen gick jag upp och sa godmorgon till pappa och hälsade på hunden... Hon är så söt med sina vassa tänder, hahhah:D Sen gick jag ner igen, och då satt syrran och kollade på tv. Efter några minuter sa pappa att vi skulle gå upp och äta frukost, och det gjorde vi då. Jag kommer inte direkt ihåg vad jag åt till frukost...
Efter frukosten var det dags för en familje promenad med pappa, jag och storasyrran och lilla hunden. Just nu är mamma i stockholm, men hon kommer hem imorgon. Hon är och hänger med sina gamla arbets kompisar, jag hoppas att hon har kul där, jag har ju ringt henne några gånger och så också, och då har hon ju sagt att hon har det riktigt bra:D Hon har fått skratta med sina vänner. Efter promenaden som tog nästan mer än en timma, så åt jag macka och mjölk och sen var det dags för konserten 12:30,  och den tog slut 13:00. Vi lämnade ju lilla vovven hemma för första gången, tror jag, alltså hon var helt själv, och det gick riktigt bra, förutom att Axa tog min handledsvärmare... o.O Den gick inte sönder i alla fall, som tur var. Hon brukar ju tugga och sånt...
För det mesta tycker jag att det nästan inte finns något att göra på lördagar, faktiskt. Det känns så att man liksom bara vill lata sig på en dag som denna... Nåja. Efter det skulle pappa åka på affär'n och då ville jag följa. Jag köpte Dumle med pepparkaks-smak, NAM NAM:D Jag köpte också cheese twisterz, men ingen läsk, det hade jag icke råd att köpa också. Jag längtar tills jag får provsmaka lite:D Men efter det kom jag ju hem och nu sitter jag här. Jag ska skriva mera imorgon, HEJDÅ:D

Linda ;D

Kommentarer
Postat av: Monika

sv; Tack sötan, allt bra? :D

2011-11-12 @ 18:27:08
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint inlägg :D !

Åh vad jobbigt att helgen är sluut snart haha.. Och jag som har tenta imorgon, kul? haha nej. Hoppas du får en bättre start på dagen imorgon, typ sovmorgon kanske.. Har du det :D ? De vore ju sjukt skönt i alla fall! KRamkram!

2011-11-13 @ 07:35:46
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Linda

Allt är bra med mig. Tack för komplimangen om min blogg:D Jag har faktiskt sovmorgon på måndagar, om du menar då... :)

2011-11-20 @ 13:39:56
URL: http://lindalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0