heej :D

Ja' har inte skrivit på ett tag.... ops. inte så bra av mig, tycker jag.
Nåja. Denna vecka i skolan har vi temavecka. Just nu tror jag att vi jobbar om tre teman och jag kommer inte ihåg riktigt, men jag tror att vi har idrott varje dag. För vi har haft det nu varje dag i två dagar, och vi har bad imorgon, och det är idrott. På idrotten idag var det dags för skeppsbrott. Jättekul :) Jag gillar Skeppsbrott jättemycke.
Det är så kul när man får hoppa, hänga och slänga och allt möjligt annat..... hoppa, dra, gunga... roligt. Hahhah:D Är trött. Någon annan som har det likadant? Är trött, alltså. Speciellt på skoldagarna är man trött. Är alltid trött när mamma väcker mig, men om min väckarklocka ringer, är det annat. Då blir jag pigg som min hund när hon har fått spratt och springer runt i cirklar, både inomhus och utomhus.
När jag skulle åka hem från skolan med bussen och satt på en bänk och väntade, hade en kille i min klass sprejat med någon sprej som stank svinmycket överallt. Han sprejade mot en tjejj i min klass och efter ett litet tag tog hon upp sin egen parfym och sprang efter killen som sprejade. Sen när bussen kom sa jag hejdå till henne och gick in på bussen... när jag satt på bussen såg jag också att hon blev jagad av en annan kille som hade sprejen... Jag antar att hon fick sprej på jackan... usch :( inte så roligt för henne. Nåja....

Hejdå!/ Linda Lundström




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0